Art. 108. 1. Przed rozpoczęciem działalności, o której mowa w przepisach
wydanych na podstawie art. 111 ust. 1 pkt 1, podmiot przesyła właściwemu
naczelnikowi urzędu celno-skarbowego zgłoszenie oraz dokumenty mające znaczenie
dla przeprowadzania kontroli celno-skarbowej.
2. W przypadku, o którym mowa w art. 106 pkt 2, złożony wniosek o wydanie
lub zmianę decyzji stanowi zgłoszenie. Do zgłoszenia podmiot jest obowiązany
załączyć dokumenty mające znaczenie dla przeprowadzania kontroli celno-skarbowej.
3. W przypadku zmiany danych zawartych w zgłoszeniu lub w dokumentach
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 111 ust. 1 pkt 2 podmiot jest
obowiązany powiadomić o tych zmianach właściwego naczelnika urzędu celno-
-skarbowego.

Ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej art. 108

Poprzedni

Art. 107. Urzędowe sprawdzenie polega na wykonaniu czynności w celu ustalenia, czy w miejscu prowadzenia działalności podlegającej kontroli celno- -skarbowej są zapewnione warunki i środki do sprawn...

Nastepny

Art. 109. 1. Z urzędowego sprawdzenia sporządza się protokół. Protokół, zgłoszenie oraz załączone dokumenty mające znaczenie dla przeprowadzania kontroli celno-skarbowej stanowią akta weryfikacyjne....

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Wejscie w życie 1 marca 2017
  • Ost. zmiana ustawy 1 lipca 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 04 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka